“Hoe is de marketing & communicatie in uw kinderopvang geregeld?”

In de jaren van crisis hebben veel organisaties minder aandacht besteed aan hun marketing en communicatie. De tijd heeft ons ingehaald en inmiddels is een goede marketing- en communicatiestrategie onmisbaar. De marketing & communicatie specialisten van Deel! kunnen u helpen met het ontwikkelen van een strategie die past bij uw organisatie, waarmee u vervolgens zelf aan de slag kan.

 
Alleen een poster is niet meer genoeg
Wij leven in een informatietijdperk: overal hebben wij toegang tot websites en social media en spreken wij onderling over producten en aanbieders. Klanten hebben iets te kiezen! Alleen een poster op een prikbord is niet meer voldoende. Het is tijd om aan de slag te gaan met pakkende uitingen, zowel online als offline. Tevens denken we mee met uw webteksten en huisstijl.

 
Communicatie is een vak apart
Als ondernemer bent u goed in uw eigen werkgebied, maar marketing en communicatie zijn vakken apart. Laten we ons concentreren op waar we goed in zijn. Deel! levert communicatieprofessionals met veel ervaring.

 

 

Karin Horstman heeft voor uiteenlopende bedrijven gewerkt, altijd in marketing- en communicatiefuncties. Haar interesse ligt in het vertalen van de kracht van mkb-ondernemers in pakkende communicatie, zowel online als offline.

Karin Horstman, Specialist marketing en communicatie